måndag 12 oktober 2009

12 okt Packad på intryck

Vi blev försenade igår, en timme och en kvart. Kanske inte så jättefarligt men ska man landa på Arlanda halv ett på natten då är dryga timmen extra jobbig.
Då är man glad, extra happy att det står en trygg taxisnubbe med en skylt med ens efternamn på.
Droska är en skön uppfinning. För de chosen few.
Däremot tycker jag att det är lite halvilla av SAS att inte erbjuda nånting för oss passagerare, som kompensation menar jag.
En i sällskapet säger: svenskar är så snälla, hade det här varit i Tjeckien hade folk bitchat som bara den.
Lite intressant, tycker ni inte det?
Jag skippade gympan idag, vaknade alldeles för sent. Jobb står på agendan, extra timmar likaså. Packa upp får jag göra senare.
Men nu måste jag fylla på i kylen.
Och jag måste sortera alla intryck.
Fullspäckat program på tre dagar.
Jag måste ha semester!

Inga kommentarer: