fredag 19 december 2008

Update

Kan knappt lyfta kaffekoppen utan att det gör ont. Så lagomt till julhelgen blir jag klar men är så utschasad i kroppen i övrigt.
Jag och Johan har hasat runt i 190 i studion i Fruängen. Vi är klara. Halvlek. Nu ska bilder publiceras. På Galleriet har jag kämpat med utskrifter. Inte helt lätt att försöka göra digitalt efterarbete på okalibrerad skärm som dessutom är totalt blåslöjad. Detta orsakade en turbulens i mitt arbetsschema. Lyckades flytta på ett arbete (vilket jag egentligen ångrade) och hade det inte gått då hade jag väl suttit där idag och flyttat på en massa annat. Det blir som en dominoeffekt av allt. Man ska inte vara så behjälplig alla gånger. Man lär sig. Så småningom.
Det finns en stor risk med full kalender intill bristningsgränsen.
Händer det en enda liten sak, faller alltihop och mitten står du själv och ska försöka rädda allt.
Nåja. Om nån timme ska jag plåta för en ny kund. Så jag sitter här och laddar lite, har en idé (bra), ska bara packa om väskan och sedan dra. Sen ska jag ha helg. Fast det är ju inte heller sant.
Skistar-bilder...

Inga kommentarer: