fredag 19 december 2008

Tysk kannibalism är inte en bra godnattsaga

Rundade av arbetsdagen i går kväll med lite TV. Det var ju dumt. För ovanlighetens skull tog jag med mig bilderna in i drömmen och det var inte så trevligt.
Det var en dokumentär om den där tyske kannibalen som annonserade på internet efter nån att äta.
Och han fick napp! En annan störd karl svarade på annonsen. Han bönade och bad att kannibalen skulle choppa av penisen, vilket Hannibal kannibal gjorde. Det var tydligen inte så gott. Petter-Niklas smakade visst bara segt.
Hm.
Hela dokumentären andades tysk kyla. Avskalat från känslor berättade kannibalen för filmteamet om hela förberedelsen och tankarna runt i kring. Advokaten lotsade runt i huset och man fick se själva slaktarrummet.
Vilken godnatt-saga!
Men vad är det i människan som lockar fram sånt här stört beteende?
Förövrigt tror jag att Thomas Quick är oskyldig.
Eller tror jag det för jag är sugen på en rättsskandal?

Inga kommentarer: