onsdag 19 november 2008

Nytt kylskåp och naprapatbesök

Visst är man fånig. Får ett nytt kylskåp imorgon. Tjoho liksom. Men så börjar jag städa i kylen - nu. Typ lite sent. Bara för att man inte ska titta in i mitt gamla och tänka: vilken Lopploella hon är.
Och det är ju sant.
Fy fan vilket snuskigt kylskåp jag har haft! Kanske inte borde säga det så här öppet.
En mängd med gamla konserver har jag slängt och allt ris och andra kolhydrater är utrensade. Har kastat ett varv tidigare men nu blev ett en rejd till.
Har varit hos naprapaten idag. För 150 kr får man ett besök, en grundlig genomgång på skadan och behandling. På måndag ska jag dit för fortsatt behandling. Har du behov av att gå, kan du ju lägga Sara Skarps namn på minnet. Hon verkade bra. Vi får se vad som händer. Några ergonomiska förändringar måste ske här hemma vid skrivbordet. Och jag kan bara inte sitta så förtvivlat intensivt vid datorn.

Inga kommentarer: