fredag 14 november 2008

Får ett värdefullt tips från kompis: elevbehandling på naprapathögskolan. En tid är bokad nästa vecka.
Från Gran Can till ljusterapicafé på Söder i ottan på tisdag. Kul!
Det regnar ute.
Såg intervju med Hanne Kjöller imorse. Trots att jag är barnfri - tackochlov - är jag intresserad av att läsa hennes bok. Kolla på nätet om du hittar intervjun. SVT24.
Snart har jag plöjt alla beställda Harry Bosch-böcker. Är inne på min sista. Kommer att drabbas av abstinens. Jag beställer fler.
Uställningen på Fotomässan blir troligtvis ambullerande. Tjoho! I'm going to another town. Let´s shake some dust, children. Cirkusen är på väg.
Jag ska till fotomässan imorgon med Johan & Anna. Blir väl förvirrad och trött.
Nu ska jag lassa i mig kaffe och dra förbi galleriet och sen vidare ut på jobb. Annars är helgen spikad av aktiviteter.
Vill lägga ut bilder från min resa men måste kolla med tidningen om det överhuvudtaget är OK eller om jag måste vänta tills det är publicerat. Antagligen och det är helt i sin ordning.
Stekte en kotlett med Mojo-sås och en jättegod sallad. Mums! Det får bli kokta ägg och majo ikväll.

Inga kommentarer: