onsdag 26 november 2008

Nån annan dag

Ibland går det som planerat. En del blir uttråkade av sånt. Jag vet inte det - jag får en sån "yes!"-känsla av det. När planer går i lås. Loooooooove it. Kanske för att så mycket som man planerar inte funkar alls. Man gör upp planer och det blir en liten löjlig skiss kvar.
Jag gör upp planer, tänker ut bilder och snåriga vägar bara för att jag vill ha det så. Sen händer nåt annat under vägen. Jaja liksom.
Men jag gillar inte när transportsträckor krånglar, det är såååååå ointressant.
Skulle komplettera en fotografering idag. Inget funkade. Bilderna skilde sig så markant från huvudfotograferingen.
Insåg att jag var för hungrig, törstig, stressad och trött för att lösa det hela. Är också otroligt less på att mitt hem är totalbelamrat av prylar. Mitt i all röra riggar jag studioblixtar och sånt och Rödluvan får frispel och vet inte var hon ska ta vägen. Då kände jag bara att lägg av, packa ihop rubbet. Lös problemet på annat vis, nån annan dag.
Fan, vad skönt det är att ge efter.

Inga kommentarer: