torsdag 13 november 2008

Det här var den mest hektiska hösten i mannaminne. Det är november och jag har knappt djupandats sedan augusti. Det har varit växlande kul men stressigt. Vissa saker har jag fått göra i all hast när jag borde haft mer tid till eftertanke. Det blev alltså inte så bra. Jag vet inte om nån märkte.
Det har resulterat i en mycket ond arm som jag på ett eller annat sätt måste ta hand om.
Så har jag börjat ett tredje jobb. En dynamisk arbetssituation som är på väg åt ett håll som är okänt men jättespännande.
Hur länge jag kan hålla tre bollar i luften samtidigt (borde inte vara några problem för en jonglör) och samtidigt ha ett socialtliv och tänka framåt - det vet jag inte just nu och jag behöver inte veta. Jag anser att det är för tidigt att göra någon analys av situationen. Go with the flow.
Snart är året slut och då vet jag lite mer.
Att jag inte fick lägenheten på grund av brist på arbete känns.... skrattretande.
Nu=disk, kaffe och Gran Can-bilder.
I helgen jobbar jag och går på fotomässan. Är du intresserad kan du få en rabattkupong av mig. Please let me know!

Inga kommentarer: