torsdag 27 november 2008

Jag vet inte vad det är med mig, är totalt utmattad. Gick en sväng, ärenden samt kollade in två kommande fotograferingsplatser. Hade alldeles för mycket kläder på mig, det är inte bra. Total felbedömning. Gillar inte felbedömningar.
Är lite less mitt eget sätt att fotografera. Och inte så lite less heller.
Det som skall göras imorgon rymmer inte så mycket roliga kameravinklar. Utmaningen består i att hantera bristen på ljus och själva upplägget. Det är inte så mycket rock 'n' roll över konferenser. Bara en massa efterarbete.
Jag måste uppbåda energi. Är det räkningarna som ligger över mig? Jag dricker upp kaffet och dealar med det sen.
På tal om rock: supernova är över nu. Min favorit vann inte, hamnade tvåa. Hon är så jävla bra. Och att Lukas fick det eftertraktade jobbet, tja, lite väntat kanske. Sicken posör.

Inga kommentarer: