söndag 26 oktober 2008

Tänk, när det finns utrymme för att skjuta upp saker så gör man det så gärna. I alla fall jag. Det regnar ute och min skissade plan var att åka med clownbilden till Wollmar Yxkullsgatan på Söder. Söder har aldrig känts så här långt bort. Till söder ska jag ändå lite senare idag. Och titta på en studio. Nämde jag att jag bara vill vara hemma? Städar i datorn och axeln värker. Inte så mycket annorlunda än för en vecka sedan.
På tal om planer: varför har man såna när de ändå alltid verkar grusas?
Åker till Varberg till helgen och just nu - håller med syrran - kunde jag lika gärna stanna hemma. Lusten flög liksom ut genom fönstret. Det kommer säkert att regna som fan och brorsan, tja, han jobbar hela den helgen. Jättekul.
Jag levererar clown imorgon. Eller eventuellt senare idag. Nu vill jag bara...

Inga kommentarer: