torsdag 2 oktober 2008

Lurvot är inlagd med dropp för observation. Blodprov och sånt ska tas och kollas upp. Usch! Hoppas det inte är så allvarligt...
Ikväll ska jag göra nåt svårt: fotografera en gospelkör med lila kåpor. Det hade inte varit lättare med röda. Det är svårt med gruppbilder. Alla måste titta in i kameran. Alla måste vara fokuserade. Det är svårt att rocka till en sån bild. Nu tänker jag inte bara ta bilder rakt upp och ned. Jag tänker testa långa slutartider med blixt. Det måste blir lite fart och fläkt. Gärna svett också om det går!
Det bästa är att det ska ske i kyrkan som ligger runt hörnet. Maximalt kort resväg.
Ska spela in Idol. Vet inte varför för det är så trist. "Artisterna" suger verkligen. Hur kan man säga det starkaste startfältet hittills? Möjligtvis det tristaste.
En helt annan sak: var lite låg igår och oroade mig för framtiden & ekonomin. Så ramlar det in fler jobb och jag väljer att trippa över bron när jag kommer till älven.
Och imorgon ska jag fakturera.
Show me the mooooooooooney!

Inga kommentarer: