tisdag 21 oktober 2008

Snart uppe i sadeln igen

Det som kännetecknar en framgångsrik sportman/kvinna är hur snabbt och ofta de studsar tillbaka efter ett nederlag. Jag antar att det inte finns nåt utrymme, om du befinner dig på proffsnivå, att dwell upon förluster.
Jag är ingen sportmänniska men jag kan och tar till mig tekniken. Men först ska jag som den icke-robot jag är, vara förbannad ett tag till.
Jag måste få landa.
Sent igår kväll fick jag ett mail från hon som håller i Fotomässan. Som bekant hade jag ju valt bort den aktiviteten men när så hon spontant ger mig respit, ja, då måste man ju vara med! Det blev clownbilden här nedan. Packad & klar är den ivägskickad till Crimson. Blev lite dyrt med montering på kapaplatta och allt men hey, hur ofta ser världen mig som en opålitlig, elak clown med ondeskefulla planer?
Vaknade imorse och sa till Luvan. Vi blir kvar här ett tag till. Och snart ska jag shoppa på Ullared.
Och sedan, gott folk, när ni trampar runt i regn och vattenpölar, ska jag jobba mig svettig på holmarna ute i Atlanten.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Vad fina katter du har/Land

Jag har också en bloggsida
www.hanoi.bloggsida.se
Titel Vietnam dagbok