fredag 24 oktober 2008

Hoppsan! Missade två dagar igen. Hur gick det till? Beji sov över. Vi tittade på norskt uppror och amerikansk skräckis. Den fösta var linjär och småtråkig den senare äcklig, visuell och totalt osammanhållen. Sparar den för inspiration till bilder. På slutet var en tvist som vi båda gillade skarpt. Men motivet? Brukar saknas.
Musse på Ön - har vuxit till en riktig bjässe. Har inte sett honom sedan i somras. Måste ses in real life. Han är hur gossig som helst. Han pussade mig. När jag kom hem pussade Rödluvan mig. Hon kände nog lukten av Mr Musse.
Har börjat kolla lägenheter och nej, har inte fått nåt "officiellt" meddelande men det behövs ju inte. Tapeter talar sitt tydliga språk. Jag har varken tid eller ork att ta i det här nu. Jag ska mobilisera kraft att samla ihop all nödvändig information som behövs vid ett byte. Ska göra en kalkyl på hur mycket högre hyra ANDRA anser mig kunna betala. Så utgår vi från det. Det är tydligen så man "måste" göra.
Man lär så länge man lever. Dagens plattityd. Nu ska jag ut hur lägenheten och hämta min clownbild. Sen ska jag skrämma bortskämda ungar!

Inga kommentarer: