tisdag 28 augusti 2007

Än blåser sunnan

OK. Been there, done that.
Som man brukar säga: kondition är en färskvara och i mitt kylskåp är det mögligt sedan länge. Jag klarade mig hyfsat på passet men insåg samtidigt att jag faktiskt lyckades bygga upp min kondition förra gången jag tränade. man tappar fort, tar igen fort bara man kommer igång.
Det är tur att det ligger nära min port & dusch. Underbart att slita av sig kläderna och sedan efter dusch sitta i morgonrock och äta lunch.
Har varit iväg och plåtat för MåBra så nu ska jag sätta mig så småningom med de bilderna. Platsen var Söder och det var länge sedan jag var där. Borde besöka stadsdelen emellanåt. Kan vara intressant.
Ikväll fortsätter Brottet & Straffet - engelsk deckare av Lynda de Plant (tror jag hon heter orkar inte kolla).
Ute är det verkligen svinkallt. Det gör ont i öronen. Nästa gång jag badar är det förmodligen på andra sidan Atlanten.

Inga kommentarer: