söndag 11 november 2012

Om det är svårt att hitta SvD i Norrbotten är det omöjligt att hitta NSD på den mest välsorterade tidningasaffären i Stockholm.
Jag & Peter lommade tomhänta därifrån.
Fika på Sturekatten, sen hem till mig.

Idag regnar det.
Gråväder.
Kojväder men jag är bortlovad till Älta.
Bagaget jag bär på: matta, två överkast, en lampa, en plastbytta, en kostym och en kavaj.
Kom och hämta mig!

Imorse tänkte jag på mamma & pappa - blev nedstämd. Som en rullgardin.
Och jag drömde jag att mamma ramlade ned från en stege och glasögonen gick sönder..
Precis när jag vaknade, letade jag telefonnumret till Preutz.
Samtidigt tittade jag på bodan/garaget och tänkte: det är sista gången jag ser detta hus.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Uppslaget finns nu även på N kurirens web version - med ytterligare andra bilder :-) /Mari

Anonym sa...

http://mobil.kuriren.nu/default.aspx?id=6616987&p

Inger/Iona sa...

Aha! Sweet. Tack för info. Lägg ut! Lägg ut, som Bosse sa.