tisdag 20 november 2012

20 nov Teknikpanik & Instant Art

Dagens Fråga: Varför hostar man mer när man ligger ned?

Tisdagen har ägnats åt följande saker:

Teknikpanik nr 1: ett stort mail (skickade fel bilder av misstag) satt som en plugg i hela systemet. Bredbandbolaget kunde inte göra nåt utan hänvisade mig till Bredbandsexperten som debiterar 19kr/m. Det är 1140 kr/timme!
Så fort har jag aldrig pratat!

Teknikpanik nr 2: Mitt gamla webbhotell har uppgivit fel EPP-kod (för flytt av domännamn). WEB10:s (mitt gamla webbhotell) chatmänniska (ja, han sitter i Danmark och heter Brian) svarar inte på tilltal.
Min hemsida blir ytterligare försenad.

Pyssel runt min nya idé: Har landat i prissättning (det tog sin jävla tid - trots miniräknare), bestämt mig för ett namn: Instant Art (köper eget domän sedan) och lite annat runtikring.

Inga kommentarer: