lördag 24 november 2012

24 nov Hostmedicin & La Camilla

Flytande Noskapin (receptfri hostmedicin) is da shit!
Har äntligen fått sova en hel natt.
Och som jag sov...

Läser i Aftoonbladet att Camilla Henemark har förlovat sig med en tjej. Hon träffade henne på krogen och de förlovade sig dagen efter.
Vill inte verka elak men hur tänkte hon nu?
Förutsättningen till att det skall hålla är ju ganska skral.
Fast å andra sidan skiljer sig ju folk efter trettio år också.
Jag knappast någon insikt men jag hade heller ingen aning om hennes sexuella preferens, inte för att jag har med det att göra.
I intervjuer har det liksom inte antytts.
Jag är dock lite imponerad hur hon lyckas hålla sig framme rent medialt. Precis när intresset fallnar, så kommer det nåt nytt.
Eller har hon en insider på Aftonbladet?
Det är ju möjligt.
I vilket fall så skulle hon kunna bli agent för någon annan som suktar efter berömmelse.
En lathund hur man får revet att gå.
Andra vill undvika det.
She is very special.
Om det kan vi vara överens.

Inga kommentarer: