tisdag 13 november 2012

13 nov Tekniska tillvaron laggar

Det ringer på dörren. Får besök av en person som helst inte bajsar på offentliga toaletter.
Vilken tur att jag är hemma och bor centralt!
Så om allt går åt pipan kan jag öppna en hemtrevlig toalett!

Suck.
Är det allt man har att erbjuda?

Res lovar pengar på fredag.
Tror dem inte.

Har en teknisk hemsidesplan. Säger upp mitt webbhotell och gör som Micha. 
Det funkar alltid för honom.
Jag ska tassa precis i hans skugga.
Det är min plan.
I allt.

Sen blir det Askungegöra: lägga upp HELA min hemsida. 
Igen.
Vetekorn, rågkorn, vetekorn, rågkorn...

By the way - det är tisdagen den 13:e.
Det är vad spanjorerna kallar skräckfilmen "Fredagen den 13:e".
Fast tisdag?
Jag är benägen att hålla med dem.

Hett tips: glöm inte att kasta sms i din Iphone. Mängden skit gör att luren laggar.
Jag laggar.
Men vad ska jag radera?

Inga kommentarer: