fredag 23 november 2012

23 nov Bara en månad kvar...

Känner mig som en katt som tassar runt en skål av ångande, het gröt.
Veckan har passerat utan att jag har VÅGAT sätta igång med Wordpress på mitt nya hotell.
Jag är nämligen helt säker på att jag kommer att stöta på patrull - bara för att jag är jag.
Mea culpa.
Jag är bara rädd att jag ordnar till hemsidan igen och så fort det ska uppdateras så går det åt pipsvängen.
Lugn och fin. Lugn och fin. Lugn och fin.

Istället har jag arbetat med bilderna till mitt lilla projekt. Blir det jinxat om jag pratar om det?
Äh, jag skiter i det.

www.instantart.se är i alla fall ledig. Bäst att skynda på!
Sen ska den hemsidan fixas också... Och uppdateras. Och krascha?
Känner plötsligt att väggarna kommer emot mig.

Samtidigt måste jag komma ikapp med träning och hälsa. Jag har hållit mig lugn denna vecka också på grund av hostan. Idag köpte jag flytande noskapin för bästa resultat.

Jag tog en snabb promenad mellan bildjobb och mitt övriga... Gick in på Åhléns.
Julen välde över mig.
Nu kommer hjulen att rulla på i hysterisk fart.
Det är nu jag ska installera mitt nya bredband och skaffa nytt telefonabonnemang.
Tror ni verkligen VERKLIGEN att det här kommer att fungera?
Inte underligt att jag hooverar nervöst runt all teknik.

Inga kommentarer: