tisdag 13 november 2012

13 nov Grrr!

Jag vill bara gråta idag.
Fötterna står i kvicksand.
1. Res har i ett halvårstid förhalat utbetalning till mig.
Herre Gud - lägg ned tidningen om ni inte kan betala er jävla räkningar!
2. Det är inte roligt att träna längre. Antal aerobicspass har dragits ned och ledaren på måndagar suger.
3. Min hemsida krånglar. Har Wordpress genom ett webbhotell och nu måste jag uppdatera hela skiten. Webbhotellet vägrar hjälpa och jag är JÄTTERÄDD att allt ska knyta sig! Då får jag börja om från början... Googlar jag på ämnet, förstår jag hur många människor som sitter med diverse problem med Wordpress.
4. Jag får inte publicera pdf-filen på SVD-jobbet på min hemsida eler här. Förstår inte - det är ju en dagstidning.
5. Väntar på besked...
6. Jag är fattig!
7. Bu!
8. Jag vill bara blåsa rent allt!


Inga kommentarer: