torsdag 15 november 2012

15 nov Kraxigt

Halsont.

Klämde två avsnitt igår av "Torka aldrig tårar utan handskar".
Sorgligt.

Fick svar från NSD angående Hignway 1-artikeln: nej tack - ingen lokal anknytning.
Fick svar från Utemagasinet angående Geocaching: nej tack - ligger för långt ut i periferin ämnesmässigt.

Gick en promenad i blåsten.
Det var dumt.
Men jag mötte en kompis-från-förr jag inte har sett på tio år. Vi skiljdes lite off den gången.
Så det kändes bra att vi skrattade lite och att man fick en chans att lämna efter sig ett annat intryck/uttryck.

Nu har jag mer ont i halsen.

Skickar ut en till intervjuförfrågning.
Hoppas han svarar ja.

Idag har jag fått känna på hur det är när en kollega vråldumpar ett pris för en fotografering och får den.
Helt ok för jag stiger inte ens ut ur sängen för det priset.
Lät lite kaxigt?

Inga kommentarer: