tisdag 8 mars 2011

8 mars Upplyftande

Kaffepaus. Välförtjänt sådan. En härlig kommentar på bloggen (näthat är inget som händer mig i alla fall) fick mig att må mycket bättre.
Som en quick fix, som är bättre än morfin - och då är inte morfin så tokigt - när man har ont, märk väl.

Har kört euroschlagers hela förmiddagen. Matad med alla europas språk. Skruvar ned och ringer. Skruvar upp och fortsätter - att sortera och låtsas att det är ett arbete.
Känner mig som Askungen.
Var är mössen i tillvaron?

Kommer ni ihåg City Boy "5705" och The motors "Airport"? Riktiga favvislåtar.

Betalade mina blixtar och minipc idag.
Mindre kul.
Skickade ut två egna räkningar.
Roligare.

Fundering: en liten diskussion på Fejjan. Jag tycker det är lite underligt att skämmas över sin musiksmak. Jag vet inte om det var lite skämtsamt sagt men en tjej i min egen ålder sa att hon skämdes för att behöva erkänna att hon gillar en särskild låt.
Jag tänkte att det kanske var nåt RIKTIGT töntigt. Så kommer hon dragandes med "Cry for you" med September!
Höll på sätta morgonkaffet i halsen!
Sluta genast att skämmas!
Vilket jag skulle ha sagt även om hon hade sagt Vikingarna eller nåt mindre hippt.
En person som har bred musiksmak är i regel en trevlig människa.
Mindre skitnödig i alla fall!
Oj, vad många utropstecken det blev.

Inga kommentarer: