tisdag 8 mars 2011

8 mars Mello på lördag!

Medan äggen kokar: till helgen väntar nåt mysigt.
Jag är hembjuden till en kompis som jag faktiskt har lärt känna genom fotojobbet. Hon jobbar på ett bokförlag och vi har genom åren träffats regelbundet och lärt känna varandra.
Under en bokrelease för några år sedan träffade jag hennes kompisar, ett par killar som visade sig vara hur trevliga & roliga som helst.
Den kvällen var galet kul.
Sen gick åren och vi fick liksom inte ihop det. Förrän i somras då den ena killen följde med på en blöt schlagerkväll på Pridefestivalen.
När jag skriver blöt så menar jag bokstavligen inte alkoholbaserat.
Vi hade som väntat jättejätte kul. Så där kul så man är utmattad dagen efter och ler från öra till öra.
På lördag är det då dags!
Då samlas vi framför TV hos min bokförlagskompis med familj och killparet. Vi är alla oense om vem som bör gå vidare. Anna avskyr The Moniker och är ledsen för att Shirley åkte ut. Håller inte med.
Hur J & A förhåller sig i frågan vet jag inte.
Men det jag vet är att det blir VRÅLKUL!

Inga kommentarer: