onsdag 23 mars 2011

23 mars Lättja och andra fördomar

Jag är rätt lat. Och skäms för det.
Gillar bäst när bilder säljer sig själv, typ redan tagna bilder.
Står inför en sån försäljning men skall bestämma prislapp.
Det är svårt.

En annan förfrågan om uppdrag.
Typisk nog en dag då jag är bortrest.
Går fotograferingen att flytta på?
Inget svar ännu.
Detta har hänt tidigare - jobb jag inte har kunnat ta.
Alltid berott på resor eller sjukdom.
En gång missade jag ett gig för att mobilen var avstängd.
Vanskligt det där.

Imorgon ska jag gå på ett frukostsemmiarium som delvis handlar om hur man når folk via mail och den typen av kommunikation. De lär inte servera bacon i alla fall.
Tar med mig träningskläderna så jag kan hasta till Friskis efteråt.
Skolkade från aerobics igår till förmån för film och allmänt degande. Måste ta igen det imorgon.
Ikväll hoppar jag in och tar ett extra arbetspass.
Skrev jag lat?
Det kanske är fel...

Inga kommentarer: