lördag 5 mars 2011

5 mars Det blev fel

Blekingebokningen blev naturligtvis fel igår vilket uppdagades när jag mailade in min bekräftelse på katten.
Jag har bokat Ronneby-Bromma t or istället för tvärtom!
Varför?
Ja det blev lite stressigt kan man kanske säga. Vid dörren krafsade Rödluvan och framför TV:n satt syrran och skrek av förtjusning - skidtävling.
När jag nu i efterhand tittar på hur hemsidan ser ut, Blekingeflygs hemsida, så är Ronneby och Bromma redan förbockade PER AUTOMATIK.
Där satt jag med Misse i telefonluren som bor i Blekinge och har flugit massor med gånger och BÅDE hon och jag missar och hon vet det här sedan tidigare.
Så är läget.
Skulle gissa att det har hänt förut. Och gissa vidare varför SAS inte använder sig av den principen.
Men Mea Culpa - jag skulle ha sett. Men det var stressigt för dessa billigare biljetter gällde bara i en timme eller nåt. Nej, förresten 45 minuter! Det var 45 minuter kvar!
Fan.
Aldrig får man vara riktigt glad.
Och alltid skinnad.

Sov dåligt i natt. Det här snurrade i huvudet och benen värkte.

Idag försöker jag städa upp i fadäsen men Blekingeflyg öppnar inte förrän på måndag.
Not tjoho!

Ute skiner solen och jag har inga kompisar. Jag borde gå och handla en patron till sodastreamen så jag inte slutar dricka. Vilket fatalt misstag det vore!
Gilla läget - eller nåt.

Inga kommentarer: