söndag 9 maj 2010

9 maj Kalsongläges söndag

Tänk att det ska sitta så långt in, när man skall boka resor. Varför? Jo när man ska jonglera med flera resor samtidigt, byte av arbetspass och fixa kattvakt. Det går inte av för hackor.
Nu har jag i alla fall landat när det gäller tre av resorna: Boden, Varberg och Göteborg.
Sen kommer tre till: Bohuslän, Riga och Helsingfors. Och eventuellt Gotland!
Precis när jag trodde att jag hade kontroll över det hela, ringer MB och erbjuder jobb. Jättebra men precis i skarven på en resa.
Ska se vad jag kan flytta på.
Jag vill bara ha det klart. Klart, bokat och kontrollerat. Så man kan leka, menar jag.
Tro fan att det kommer att tjorva ihop sig på nåt vis...

Imorgon tar jag igen all dans på Show-Carys pass med mina nya dojjor.
På eftermiddagen skall jag inhandla ny(a) transportväska(or) till Hårbollen. Ja, vi måste resa ståndaktigt denna sommar.
Eller som Micha säger: du är så praktisk. Det kan låta lite trist om man sätter på sig dom hörlurarna.
Trist & preppy.
Men jag är hellre preppy än en dramaqueen.
Det finns ingen som släcker mina bränder.
Var är brandmännen i min tillvaro?

Jag kan säga att jag har lyssnat på Adam Lamberts skiva typ 1,3 miljoner gånger.
Antingen är den bra eller så är jag lat.
You pick!

Inga kommentarer: