söndag 2 maj 2010

2 maj Greedy ditt namn är Laila

Det är en skam att inte Team Picasso vann. Fan, vad bra de är!

Det är totalstopp i tunnelbanan. Gröna linjen går inte mellan Gullmars och Fridhems. Jag som fick sluta lite tidigare från mitt extrapass, kom hem en halvtimme senare efter sightseeing runt Hornstull.
Så trött, så trött.

Nåt annat som gör mig trött men mer upprörd faktiskt är att Laila & Niclas ska vara med i nån jävla såpa och få sitt nya hus uppbyggt medan kamerorna rullar och sponsen likaså.
Det är så lågt.
Kan vi sälja vad som helst?
SKA vi sälja vad som helst, även om vi kan?
Och jag som har tackat ja till företagarträff med bland annat Laila Bagge som talare.
Jag vill avboka som en sorts protest men i slutänden spelar det mindre roll.
Alternativet är att gå och ställa frågan: var går din gräns? Ska man verkligen göra så här?

Låt mig få slippa höra ett enda pip från det där paret om och när media blir för påflugna.
Skyll er själva.
Jag ska inte titta på programmet.
Och jag tänker maila TV4.
For what it is worth!

Inga kommentarer: