måndag 6 juli 2009

6 juli Helgen försvann

Men hur gick det här till??? Har missat flera dagar utan att jag har fattade det. Skandal, eller hur?
Lördag: Sommarvärmen byttes ut mot det värsta regnvädret jag har varit med om på två decennium. Härligt var det. Vilken urladdning. Miljoner liter vatten precis på altantaket i Älta.
Söndag: Skip-bo & Linnea. I fyra timmar spelade vi.
Annars var det en arbetshelg. Och vilopaus från träning. Gick ut stenhårt idag istället. Med framgång.
Mindre framgång var det för mig när jag skulle shoppa skor på rean. Alltid fel storlekar. Synd. Hittade balla dojjor på Nilson.
Sådant äro livet.
Nu är jag bara allmänt stressad. Det är småsaker jag bara måste hinna med. Allt från att tvätta till att vaccinera el gato. Nu sitter jag med bilder, med andan i halsen och har besök som jag vill umgås med.
Jag spyr! Ge mig tiiiiiiiiid!

Inga kommentarer: