måndag 6 september 2010

6 sep Jag fick gå hem!

Med nervösa steg och packad väska trippade jag bort till S:t Görans.
Jag gjorde det dumma misstaget att skämta med damen i kassan.
Hon var sur och snörpte på munnen.
Alla andra var trevliga.
Dagens positiva händelse - som gjorde mig superlycklig - var att jag fick gå hem!
Efter möte med kirurg, sköterska och diverse prover och information, fick jag alltså lulla hemåt igen. Jag får sova i egen säng, klappa katt och göra mina ärenden jag inte hann.
En extra bonusdag.
Jag ska bara skrubba mig två varv och inte äta efter 24.00
Ska väl inte vara så svårt.

Annars har jag löst Norton-problemet. Det var lättare än jag trodde.
Glad igen och jag får igen min 599 kr.
På Drömhuset hittade jag ett överkast för 799 kr så det gör mig ändå 200 kr minus.
Köpte det inte.

Inga kommentarer: