torsdag 2 september 2010

2 sep Jag är hemma

Om jag säger så här: jag är ganska mätt på design just nu. Mätt på rena, slanka linjer utan krusiduller.
Nu vill jag se rokoko och överdåd. Med andra ord: slänga mig i min säng, bland tusen kuddar och krama min katt.

Vet ni hur lyxigt jag har haft det? Jag har haft allt men ingen tid. Om man nu ska gnälla.
I min värld är man man inte van med fina hotellrum.
Bara en sån sak.
Sen finns det dem som är så vana att resa att de har blivit divor.
Men inte jag.
Vi har blivit lotsade. Informerade. Skjutsade. Bjudna på mat. Vin. Drinkar. Frukostar. Middagar. Snacks. Presenter. Väskor.
Nu ska man ta sig igenom fotomaterialet...

Snart väntar en annan typ av resa. Helt annars. En resa där jag förväntas vara den som leder och styr upp.
Ge mig en GPS!
Och resan blir inte fullt lika lyxig...

Mr M har vant mig med sånt jag inte har råd med.

Inga kommentarer: