fredag 17 september 2010

17 sep En röjardag

Går igenom bilderna från Argentina.
Så mycket skit. Man måste rensa om inte annat för att slippa se alla urusla bilder man har plåtat genom åren.
Det är som att den digitala revolutionen bara orsakade två saker: fler bilder och sämre bilder.

På söndag blir det en riktig rysare. Tyvärr tror jag inte att vi får ett lagbyte även om jag givetvis hoppas på det.

I morse på TV: man frågade två volonäter (ellernåt) från moderaterna och sossarna (tror jag) vilken kändis de hade velat se på "sin" sida.
Då säger moderat-tjejen att hon blev glatt överraskad att Laila Bagge var/är moderat.
Hur kan man blir förvånad över det?

Men på tal om Laila: Det är så mycket råtalang i "Idol" denna säsong. Jag har njutit att se programmet.
Det blir tufft att välja.

Nu ska jag ta och röja i min lägenhet. Och röja mig själv.

Inga kommentarer: