lördag 18 september 2010

18 sep Imorgon smäller det...

Inget särskild dag really.
Mitt askeunge-göra fortsätter. Njuter lite av att få ordning på allt. Tysken i mig firar triumfer antar jag.
Fick besök av grannen .
Vi drack kaffe men nu är mjölken slut så jag måste gå ut.
Regnet har slutat så jag har ju liksom inget särskilt att skylla på.
De två senaste dagarna har jag haft lite mer värk än tidigare.
Det är ju inte precis så att jag är fit for fight, om nån trodde det.
Lite tango - fram & åter menar jag.

Igår såg jag en ganska bra film: "Frozen". Genre: Vad man på imdb.com kallar för survival horror. Lågbudget, ganska kort men bra spelad och jag blev obehagligt rädd.
Kan hända att jag blev mer berörd för att jag hade ont där man har grävt omkring under operationen.
Spelar mindre roll.
Det är nåt med filmer där man fryser.
Det är jag rädd för - evig vinter.

Inga kommentarer: