måndag 6 september 2010

6 sep Bokomslag, nej/ja och lemurer

Denise Rudberg har jag inte läst men fotograferat för Må Bra (hon var trevlig).
Omslaget till hennes nya roman är snyggt tycker jag. It is right up my gränd.

Tilde de Paula listar sitt värsta resminne i tidningen City.
Hon skulle filma på Tonga för "När & fjärran", bad om tillåtelse och ansvariga sa ja. Fast det var egentligen förbjudet men eftersom det anses oartigt att säga nej, sa blev det ja. Rörigt?
Hon höll på hamna i finkan.

(inte min bild)
Lemurer är jordens häftigaste djur. Jag måste till Skansen och checka in dem live!
Man har ju dessutom fått tillökning på fyra bebisar.
I City har man haft en namntävling. Tänker alltid att jag ska vara med när man utlyser sånt här - kommer aldrig till skott.
Och namnen suger alltid eller vad tror ni om de fantasilösa Ikki, Wiki, Kiki och Nikki.
Urk!

Inga kommentarer: