lördag 11 september 2010

11 sep Home, sweet home - imorgon

Imorgon åker jag hem.
Äntligen!
Jag längtar. Till min säng, till min dator, till min katt. Till mitt liv.
Visst, det är skönt med sällskap och kvävda skratt (kan inte skratta från djupet - det gör så ont) men jag vill hem, get on with my life.

Mr M har sålt lite av Bohuslän. Tidningen på G blev tydligen extra intresserad eller nåt när de såg bilderna.
Sånt blir man glad av.

En kompis har tre nya jobb att välja bland. Ops!
Och en annan har nyss fått jobb.
Grattis.
Det kanske lossnar lite över hela banan?
Även för mig.
Bara titanskruvarna slutar värka. Då jävlar. You won't believe what hit you.

Är inte klar med "Snabba cash". Det går lite trögt när magen är i smärtzonen.
Plötsligt läser jag om ett kafé på Odengatan, verkar vara nåt tvätta pengar-ställe.
Jag blir helt kall. Oj, jag var där två gånger på 90-talet och båda gångerna fick jag såna vibbar.
Så läser jag om det i "Snabba cash".
Gissa varför jag styrketränar på Friskis & Svettis?

Inga kommentarer: