tisdag 24 augusti 2010

24 aug Städtempo!

Ni ska se mitt tempo. Tar igen allt från igår, känns det som. Har legat på knä och skurat lister inne på toaletten med en sån där tvättsvamp medan Madonna pumpar från stereon.
Kaffepaus.
Funderar: Har Madonna sparkat sina trogna körtjejer från the good old days?
Drömde att jag sms:ade Nila och Ava för att de skulle kolla busstider från Skellefteå och Ursviken.
Hur är hjärnan funtad?
Jag dricker vidare. Idag Café Organico - handtrampat av peruanska bönder, utanför kartellen - enligt Kristina.
Jag drack det i mitten av 90-talet men då fanns det inte som kokkaffe. Idag dricker jag mitt java på annan måte.
Nästan alla varianter går ner by the way.

3 kommentarer:

Anonym sa...

"Idag dricker jag mitt java på annan måte." Törs man be om en översättning? :-)

Cheers, Aina

Anonym sa...

Norska. "På ett annat sätt".
Man vågar fråga.
Hos mig i alla fall.
/Iona

Anonym sa...

Aha! Tackar......

Cheers, Aina