torsdag 12 augusti 2010

12 aug ...och allt är lugnt

Äntligen har jag satt mig och printat ut alla papper som rör vår kommande resa. Satan i gatan vad mycket det är och tro inte att det är semester. Chop-chop the king, the king!
Här blir det högt tempo.
Går direkt från superhydroaktivitet och lägger mig sen på operationsbordet.
Varför tänker jag på Sigourney Weaver i "Working girl"?

Jag badade igår. Igen.
Tänk, det var som att svära i kyrkan när jag kläckte ur mig: "Ska vi betrakta det här som sista doppet och allt annat är bonus?"
Detta sagt till folk som badar i isvakar på självaste julafton.
Jag vinner inga tävlingar.

Jag träffar The hardest working man in the business idag och jag tänker mig en salig blandning av smaker på middagsbordet. Inget stramt återhållsamt här inte.
Man är på hela banan.
Men först hoppas jag att magen skall vika häda, typ, för jag vill träna.

By the way: sängen är numer intakt men borr-riddaren åkte på parkbot som jag volonterade att betala. Nån balans i tillvaron måste det vara.
Nu hoppas jag att foto-torkan så småningom ger med sig annars läser ni en text skriven av en grillad gås.

Inga kommentarer: