onsdag 11 augusti 2010

11 aug Nu borrar vi!

Vågade sova i sängen.
Låg still.
Superstill.
Alla övriga brädor är på plats.
Nu väntar jag på Riddare Rikard.

Väskan är packad. Ska bada i Älta och dra på jobb sen.
Imorgon väntar förberedelser för den kommande resan.

Fick småpanik igår när ena brädan gick samtidigt som jag fick veta att min kattvakt hade glömt bort att han skulle vara kattvakt. Men en snäll granne ställde upp.
Fast det är ju små bekymmer när man tänker på andras...

Saknar min filmblogg, slog det mig så här i morse. Ska jag starta upp den igen och inte vara så ambitiös denna gång?
Vissa bloggar har inte publicerat nåt på fem veckor... Buzy life. Jag vet.
Funderar vidare.
Eller så skiter jag i det.

Tittar ibland på Biggest loser. De ser smådeppiga ut när de "bara" har gått ned två pounds på en vecka.
Bortskämda med viktras, är vad de är.
Realitycheck.

Inga kommentarer: