fredag 20 augusti 2010

20 aug Hybris?

Äntligen är min kväll till ända. Eller arbetsdag.
Lyssnar på Pat Benatar. Inte alltid klockrent jo, rent men inte alltid bra. Men däremellan...
Jag minns mitt 80-tal.

London=klar
Malmö=klar
Alltid nåt.

Nu har jag sorterat bland Sven-bilder och väntar ett okej från norr.
Även ett okej väntas från Skåne.
Det är nog det som stoppar upp tempot; allt pyssel runt bilderna. Bara gå igenom datorn... det senaste året... Hjälp. Och ändå har jag inte fotograferat särskilt mycket.Tycker jag.
Greedy.

Jag var på Fotografiska med Carro häromsistens.
Vi stod framför Annie Leibovitz samlade verk.
Vi såg denna: Jag säger till Carro - "Vet du vad den här påminner mig om..".
Och Carro ler och vet exakt vilken jag menar nämligen denna:

Nåja. Såja.
Vaddå hybris?

Inga kommentarer: