onsdag 25 april 2007

Var tog pollenallergin vägen?


Pratade om teknikhets häromdagen. Vis av effekterna, tänkte jag mig för innan inköp. Mp3-spelaren pajade som bekant och på en ny tänker jag inte lägga många slantar. Varför då? Tja, jag tror inte en dyrare håller särskilt mycket längre än en prisvärd. Så jag hittade en för 299 kr (1gb - lagomt tycker jag) som är ute ur hip-listorna om den ens har varit med.
Mest krut har jag lagt på mina underbara hörlurar. Koss porta pro är luren om du vill ha ett schysst ljud.

Dagens Plus: Lön. Less musarm har jag nu intvesterat i en mer ergonomisk och förhoppningsvis passande mus åt mig själv. Varmt ute.
Dagens Neggo: Kommer inte på nåt! Jo, gapiga amerikanska tjejer på tunnelbanan. Täpp igen! Svettlukten som alla killar genererade inne på webhallen. Urk! Gympasal. Är det så ansträngande att stå i kö?
Dagens Överraskning: Ett schysst och mycket, mycket prisvärt objektiv på Scandinavianphoto skriker efter mig. Svåger och systerson har båda fått jobb!
Dagens jag-önskar-få-det-bortgjort: Återbesök hos ögonkirurgen. Det firas sedan med sushi.

Inga kommentarer: