torsdag 19 april 2007

Jag är ingen försäljare!

OK . Det kanske är jag som har noll koll på tillvaron. Har satt in en annons på min ena digitalkamera, endast huset då jag har tagit objektivet till en ny, flashigare sak. Kollade runt innan jag la mig på ett pris. De svar jag får är från snubbar som försöker dumpa priset med 1500 kr! Är det rimligt? Mitt pris är 4000 och deras 2500 kr.
Javisst - 2500 kr är ju mer än inga slantar. Under tiden ligger huset i fotoväskan till ingen nytta. Men...
Vad ska man göra? Jag vill inte att de ska få rätt... Maktkamp in i minsta detalj.
Vad går livet ut på? Att tillförskaffa sig makt. Bibehålla den och redusera andras. Nä.

I natt hittade Rödluvan Gribos gamla fjäderpinnar. Det var länge sedan jag hörde bus på natten. Det är som flera knop nu. Och då menar jag inte mig själv.
Började dagen med en klick Voltaren.
Ska jag iddas masa mig iväg till Dataprince för en mus med trackball?

Inga kommentarer: