söndag 22 april 2007

Söndagar är inte så farliga

Man kan ha långa uppehåll med vissa personer utan att relationen tar skada och med andra fungerar inte ens några veckor. Hade en megalång fikastund med gammal vän idag som jag inte har sett sedan födelsedagen förra året. Detta uppehåll gav inga problem.

Inser att jag har för få bilder på Gribo och JumJum och allt beror på att jag alltid kände att det inte skulle bli några bra bilder, så jag lät helt enkelt bli att fotografera. Måste komma över min kräsenhet och låta Rödluvan figurera mer på bild. Och varför i fridens namn spelade jag aldrig in dem? Och mamma. Mammas röst.

Dagens överraskning: Min kompis avslöjade kommande flytt, barn och föräldrar.
Dagens plus: Det verkar som att jag får sålt min gamla kamera. På tisdag eftermiddag vet jag med säkerhet. Eller som Sune sa, man kan inte pusta ut förrän man har pengarna i handen.
Dagens neggo: Borde jag ha valt/krävt multifokala linser istället?
Denna ständiga miniångest att välja fel och bli lurad.
Somliga vilar på
musmattan.

Inga kommentarer: