fredag 22 mars 2013

22 mars En mötesdag

Jag måste gratulera en viss Laila till hennes fantastiska entreprenörskap. Hon går ned 10 gravidkilo, skriver en bok med sin man (titulerar sig som kock) och figurerar i morgonTV. Sicken reklam! Vilket det mesta är, nuförtiden.
En annan som lyckas packa ihop det hela är en rocksångare med spindelfobi. Han ställer för kanalens räkning, får sin behandling på sändningstid och spelar sin singel.
Chop-chop.
Jag känner mig fotfarande lite gammalmodig.
Aldrig rätt.
Alltid fel.

Idag ställer jag frågor till min personliga coach som jag ännu inte har fått träffa (om vi bortser det första mötet på mässan).
Jag fortsätter med nån sorts lunch med vän och som också ingår i ett darrande nätverk.
Jag vill ha nyheter!
Resten av dagen - tja, det ligger annonser och väntar men jag behöver städa och komma ikapp.

Inga kommentarer: