onsdag 20 mars 2013

20 mars En liten recap

Recap - igen!

Måndag
För femtielfte gången ser jag över CV:t, nu när coachen är på kroken. De har skickat mallar och jag har analyserat dem och plockat in element som fattades i mitt.
Det tog hela dagen i anspråk.
Grundligt, sa Bull.

Tisdag
Mailade iväg mitt resultat samt ett nysökt jobb till min coach. Vi utvärderar på fredag. Tills dess är det den här CV som gäller - som grund. Man ska ändrai CV inför varje jobb som skall sökas.
Jisses vad det tar tid!
Sökte massor med jobb trots allt.
På väg till Lakritsfestivalsmöte (ska plåta där längre fram) ringde telefonen i trapphuset.
En rekryterare som ringde upp för en telefonintervju. För första (?) gången i modern tid som jag har pressats genom ett nålsöga. Jag har gått vidare i processen!
Känns - surrealistiskt.
På kvällen var jag urlakad och jättetrött. Somnade överallt. Och imorse... hur ska man orka?

Inga kommentarer: