måndag 11 mars 2013

11 mars Taxi, truckers, tvätt

Åkte taxi igår men en pratglad herre. 
Lärde mig två saker: det är extra svårt att få tag i en bil mellan 03-05 då många bolag byter förare då. 
Det andra: det finns en mack i närheten av Skarpnäck/Nynäsvägen dit många bilar åker pga av gas, därför är det extra lätt att få taxi i Skarpnäcksområdet.
Vilket det var igår. 

Det tog 16 minuter hem.
JAG VILL ÅKA TAXI OFTARE.


En vit och en kulör-tvätt.

I jakten på skrivare har jag fått oväntad och spontan experthjälp från Tyskland. Ove som jobbar för HP (typ hela sitt liv) har koll på just skrivare, låter hans fru hälsa.
Han frågade efter budget och behov och Sverige - vi har ett resultat. Som det brukar låta i Mellon.
Men jag har inte riktigt bestämt mig. Väntar besked från ett annat håll SAMT idag ska jag försöka åtgärda den jag har.
Jag tror det inte kommer att gå.

Jobbade över igår kväll. Väl hemma var jag övertrött men samtidigt pigg. Började titta på det nervkittlande programmet Icetruckers. Denna gång utspelades dramatiken på Dödens väg i Bolivia.
Let me tell ya - klarvaken!

Inga kommentarer: