lördag 29 september 2012

29 sep Ännu en recap...

Jag kände på mig att nåt var i otakt.
Som att jag inte har skrivit på min egen blogg.
Förstår inte riktigt hur det går till.
Men jag har inget att berätta.
Har man det någonsin?

Jag har i alla fall skrivit klart mitt reportage. Just nu är den på nån form av korrläsning hos Mr M.
Jag har sagt upp mitt abonnemang hos Bredbandsbolaget till förmån för Comhem.
En mycket bättre deal!

Jag har varit in på Teliabutiken för att höra mig för om det finns nåt sätt att mäta hur mycket kapacitet som är kvar i mitt Iphone-batteri.
Det finns det inte. Men själva processorn i telefonen tar stryk av flitigt användande att ett nytt batteri inte gör så stor skillnad.

Jag är hopplöst inkapabel till allt som har med praktiskt arbete typ snickerirelaterat arbete.
Kan jag nåt?

Idag lagar jag mat: kalvgryta m blandad svamp, kassel & broccoligratäng, fisk & kräftsstjärtsgryta m gurkmeja samt ugnsbakad chèvrelax.
Jag är hur trött som helst.
Allt detta trots att jag inte har ett riktigt kök ens!

Och varje gång jag handlar mat med sällskap glömmer jag nåt.
Nu måste jag ge mig ut igen.
Suck!

Inga kommentarer: