onsdag 26 september 2012

26 sep Comhem!

Hade ett trevligt samtal med en tjej på comhem.
Hon erbjöd mig följande:
sänkt kostnad på mitt medium TV abonnemang samt snabbare och billigare bredbanduppkoppling.
Comhem erbjuder mig ett abonnemang för 199 kr/månaden (gäller för för 100 mb/)  istället för Bredbandsbolaget 369 kr/m (gäller "upp till 24 mb/s"  - hos mig aldrig över 14).
I detta nya abonnemang ingår fast telefon om jag vill, jag får en bättre och inspelningsbar box för en en gångs summa på 100 kr.
Och imorgon installeras ett nytt jack gratis hos mig. Vårt hus är ett så kallat comhem-hus. En särskild deal antogs 1991 och installationen är därför gratis.
Hade ingen aning.
Så för 358 kr får jag både bredband och TV.
Idag kostar enbart Bredbandsbolaget 369 kr.
Fuck off! Ursäkta franskan.
Nu har jag uppsägningstid på tre månader men det nya året kommer att startas i ny regi!
Lycka till!

Inga kommentarer: