fredag 7 september 2012

7 sep Funky Friday

Började dagen med en gratis gymlektion. Nya övningar.
Idag på arbetsschemat: researcharbete för Geocache-reportaget som ännu är osålt.
Gick metodiskt tillväga.
Sen klev jag ut i solen - den bleka septembersolen.
Jag & Madame U knallade utmed Sveavägen, bort mot Hötorget - tittade på anslagstavlor och jag kan inte bestämma mig för vilken jag vill ha. Vad som passar i min grotta.
Hittade à la motocykelstövlar (med kortare skaft) som jag vill ha.
500 kr men fejkskinn.
Jag bryr mig inte så mycket om det.
Det sitter bra, ok pris, väldigt snygga - räcker inte det?
Köpte dem inte.
Har bestämt med Anki att jag åker till Boden till helgen.
Kattvakt ordnat.
Check.
Bror tillfrågad.
Check.
Sen inträdde helgen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

På med kallingarna,endast 2 grader!

Anonym sa...

Oki!