måndag 17 september 2012

17 sep Helgens äventyr

Norrbotten visade sig inte från sin bästa sida när jag landade - regn och riktigt kall vind.
Men det var väntat.
SMHI har varnat mig. Men också lovat supersol - vilken levererades resten av helgen.

Jag hade en fantastisk lördag! 
Jag har krälat runt i mörk bunker från tidigt 1900-tal (Abrams-skansen), jag har plåtat i Leåkers fästet, nästan träffat på en björn (Kusån), träffat på andra cache-jagare (handgranats-fältet), klättrat på pansarhinder (Aldersjön) och ätit en low carb-burgare från Max.
Vi var ute i nio timmar!


Det har varit spännande, roligt och fullt av motion.
Stimulansen har gått på högvarv. 
Jag var glad för mina vattentäta kängor och min ficklampa och Claes Olsson-handskar.

Återkommande tanke: miljöer jag har missat.

Inga kommentarer: