måndag 1 oktober 2012

1 okt Jag skymtar jultomten

Syrran & Svåger var hemma hos mig igår söndag och hjälpte mig med-den-där-hyllan jag inte fick upp själv i somras.
Jag som trodde att jag hade borrat fel hade tydligen gjort rätt i alla fall.
Det bor en mini-Ernst i mig.

Idag la jag nästsista handen på reportaget och skickade det till DN.
Var god håll tummarna nu!
Varför skriver jag nästsista handen? Jo, tar de reportaget ska högupplösta bilder skickas över.

Det vore en hel fjäderskrud i hatten om jag fick detta publicerat i Sveriges största dagstidning.
Är det för mycket begärt?

Peter kom förbi på en extremt kort vykortsfika. Jag ställde äggklockan för att jag inte skulle missa tunnelbanan till jobbet. Så tajt var det!
Han fick var mitt smakråd angående val av nya glasögon. Vi tyckte lika.

Katter är roliga. De kräks men sekunden efteråt är de superpigga igen. Ser helt obrydda ut.

Vill till IKEA och Fredells.

Inga kommentarer: