söndag 14 oktober 2012

14 okt Allt står still

Jag tog bussen till Frihamnen igår.
Som ett litet kinderägg: geocaching, reka fotografering och a nice day out - alldeles för mig själv.
Hittade inte cachen så när jag var klar var jag klar.
Vid stadion/Fältöversten vandrade jag genom Bondens marknad.
Ekologisk honung & surdeg.
Åkte hem.
Såg två filmer: Five-year engagement och 50/50.
Nån gång under hundvakten vaknade jag av miniångest.
Slog på TV:n och fastnade direkt i en amerikansk dokusåpa "Hjälp, jag var en tonårsidol" (Confession of a teenage idol).
Ett gäng killar från nedlagda TV-serier: Baywatch, Fame, Beverly Hills ska försöka kicka igång sina karriärer.
Mycket underhållande.
Och sorgligt.

Fikade med Linnea idag på Akademibokhandeln. Blev snurrig av alla snygga, läskande böcker.
Bara fotohyllan...
Blev lite too much.
La patiens i en hel timme.
Varvade ned inför arbete.
En ohipp helg.
Lugn om inte annat.

Inga kommentarer: