fredag 6 juli 2012

6 juli Årsta havsbad - med lite tur

Två slagna hjältar helt stilla i lägenheten igår kväll.
Katten låg likt en tigerfäll, platt på golvet.
Tänk att major cykeltur pumpade ut oss så.
Och ändå var det jag som trampade.

Väderleken lovar runt 20-ish strecket men ingen blå himmel ännu fast jag ser solen spricka igenom!
Jag och Sandra K planerar Årsta havsbad (lär vara kallt) och jag står för picnicen, hon för transport.
Kan tillägga att hon trippar med lätthet ned i 15 graders vatten.
Jag har badat i den temperaturen men eftersom Den Hemliga Sjön ligger på 22, är jag lite... bortskämd nu.

Får tips om en geocache-gps på Facebook men den finns inte att inhandla på AppStore.
Jag vill komma igång!

Jag njuter av min semester som jag aldrig har njutit förr.
Vilar mitt mentala jag.
Måste vidare.

Inga kommentarer: